joi, 18 iunie 2009

Estival


): dar totusi...nimic.nu mai scriu.incerc sa traiesc.ma saturasem sa treaca timpu p langa mne.
):cred ca poti sa le impaci p aman2
):n-am invatzat ink sa fac asta
): k sa scriu,ar trebui sa opresc caruselu asta de viatza si sa-l privesc.m-am saturat de privelistea de jos.sa zicem k mi-am luat mai multe bilete ptr orice ocazie[...]

Cam la asta se limiteaza vacanta asta.E un fel de "marea pauza",in care o sa merg la plaja,o sa citesc,o sa dorm,ca sa ma trezesc si sa citesc din nou.Nup,nu incerc sa ma justific.Nu fatza de tine,cititorul indiferent al sarmanului meu post.(mda,il deplang,ptr k tot c o sa fac e sa ajung de unde am plecat).

Mda,o sa ma ingrop in mormanul de vieti esuate ale altora,am sa diger alte fictiuni,caci,sa fiu sincera,realitatea e o mare pacoste.Hmm,nu am timp,pentru ca dispun de prea mult ca sa-l petrec pierzandu-mi vremea,undeva,pe o plaja pustie,in marea mea pauza de imaginatie.

In alta ordine de idei,nu v-am spus ca am fost la iasi:D.Un oras absolut genial,care,totusi,n-a putut sa ma scoata decat vag din "amorteala".Inca ma mai visez pe canapeaua aia mare si neagra,la "back door".Sau pe stefan cel mare,in ultima seara,in drum spre concertu voltaj.(as fi mers daca canta si iris,whatever(nu imi plc iris)).Sau,pana la urma,oriunde in iasi:)

In poza,cei 2 A ramasi.Va iubesc.

Un comentariu:

Anonim spunea...

"Experiment" placut. Sper sa iesi total din amortealaaaaaa.