duminică, 26 aprilie 2009

Suflet de-mprumut, 1 la o viata cine mai doresteee?!


Incerc de la o vreme sa scriu ceva.Orice.De fiecare data insa ori sterg tot cu feelingu' ca totul e prea banal,ca nici eu nu stiu macar ce vreau sa spun,din nevoia de a spune ceva care ma apasa de la o vreme-un soi de granit care,dintr-un motiv sau altu',a inchiriat o camaruta(un atriu,sau un ventricul,nici macar nu conteaza) in corpu`meu suprapopulat-un Paris gol de monumente si de istorie.Ceea ce e trist in toata povestea asta-lucrul de care ma tem cel mai mult-e ca Sena e pe cale sa sece in plin sezon pluvial,cand era de asteptat sa iasa din matca.De fapt,n-ar fi atat de trist daca n-as cauta in nisipul uscat din albie un firicel de apa,oricat de mic si de neinsemnat,din care sa renasca izvorul a tot ceea ce a reprezentat crezul meu.Atee intr-o lume de fanatici si/sau de inchipuiti?!Nici macar atat.

De la o vreme,sunt iremediabil stupida.Am ajuns sa tanjesc dupa ignoranta,gandind ca nu-mi sunt de ajuns asa,cu toate framantarile si intrebarile a caror cauza e o sete intr-un desert populat de ceva cactusi (ceva carti cu rezonanta istorica sau religioasa,sau pur si simplu carti),care-ti dau sentimentu' de vegetatie,cand te impresoara un imens gol,si de un verde ofilit.Nici macar nu stiu daca mai sunt coerenta:D.Nu stiu cat am sa ma mai pierd in melodia aia care ma bantuie si in somn,incercand apoi sa scriu versurile si constatand cu stupoare ca nu-mi pot aminti nici macar fundalul sonor-in orice caz o chitara,a carei ultime acorduri le-am mai auzit undeva,intr-o alta dimensiune,intr-o alta viata...M-am saturat de iluzii.De fantasme ale trecutului care si-au lasat amprentele pe pielea mea stravezie sub care se ghiceste usor o adevarata retea de vene,capilare,prin care sangele-mi pulseaza-ultim semnal vital.Mi-e sila de zambetul meu.De rasul meu mi-e groaza.Nu poate fi ceva mai fals,acum.When i'm speaking,it's the voice of someone else.(suna mai dragut in engla:D)Si nu ma pooot opri sa nu redau:

,,You can`t play on broken strings
You can`t feel anything
That your heart don`t want to feel
I can`t tell you something that ain`t real"...
Nici macar nu cred ca am sa postez chestia asta.Adik THIS IS MEEE?Which one?!(Please don't stop the rain!,U know why).

Ange ou demon?!